--> חילופי עונות וכאבים, מה אפשר לעשות? מאת SOL | BliGil - בריאות

חילופי עונות וכאבים, מה אפשר לעשות? מאת SOL

בשבוע האחרון המטופלים שלנו מגיעים עם תלונות על כאבים שהתגברו. לחלקם גם התעוררו כאבים חדשים והם שואלים מה קורה? ויותר חשוב מה אפשר לעשות...


בשבוע האחרון המטופלים שלנו מגיעים עם תלונות על כאבים שהתגברו. לחלקם גם התעוררו כאבים חדשים והם שואלים מה קורה? ויותר חשוב מה אפשר לעשות?
לאחרונה, בבוקר קריר, בצהרים מאד חם ובערב שוב קר. הסברנו בפוסטים קודמים על הקשר בין שינויי מזג אוויר השפעת הלחץ הברומטרי והקור על הגוף ועל כך שאלו תחושות אופייניות בחילופי העונות.
לא סתם אומרים אנשים שסבלו /סובלים מבעיות במפרקים שהם מרגישים שעוד מעט ירד גשם. מסתבר שמפרקים הם חזאים די טובים .
הפעם נזכיר ונפרט את חשיבות החימום המקומי והשפעתו הטובה על הכאב.
זו אחת הדרכים הכי נעימות וגם יעילות להקלה על כאב ולשיפור ההרגשה הכללית והיופי הוא שאפשר לעשות זאת בכל מקום ובכל זמן.
החום בעל השפעה פיזיולוגית על הגוף שכן הוא מגביר את זרימת הדם ברקמות ומאפשר הרפיה של שרירים מכווצים. בנוסף קיימת השפעה פסיכולוגית של הרפיה כללית של הגוף ותחושת שלווה.
יש דרכים רבות בהן נוכל לחמם מפרקים ואזורים כאובים. יש המשתמשים בכרית חשמלית, בקבוק חם, מקלחת חמה, מעיינות חמים, ג'קוזי, סאונה או כרית ייעודית לחימום במיקרוגל.
אנחנו משתמשות בטיפולים השונים והן באופן אישי בכרית רחבה וארוכה במיוחד עם רצועות. את הכרית מחממים במיקרוגל שלרובנו יש בבית.

אז למה דווקא הכרית הזו?
1. החום שהיא מפיקה הינו נעים יותר.
2. בטיחותית יותר. לא מחוברת לחשמל ואין סכנת כוויה מהמים החמים.
3. גודל הכרית הרוחב והאורך מאפשרים לעטוף את הצוואר / הכתף והשכמה, הגב התחתון או לכל אורך הגב תלוי במיקום הכאב. הרצועות הנקשרות לגוף מאפשרות להשתמש בה גם בישיבה ותוך כדי תנועה.
אצלי בבית לכל אחד מבני המשפחה יש כרית אישית משלו. הכרית משמשת אותנו לא רק להרגעת כאבים אלא גם לשחרור שרירים תפוסים לאחר אימון במכון כושר או טיול ממושך, או לאחר עבודה בבית או בגינה.

והכי כיף להשתמש בה סתם לחימום המיטה בימי החורף הקרים.
כרית חימום למיקרו
אז כשכואב לכם איך להשתמש ?
חממו את הכרית במיקרוגל לפי הנחיות היצרן. את הכרית שלי אני מחממת 3.5 דקות כשהיא מקופלת ל 2 בלבד (לא לגלגל אותה כי אז החימום לא אחיד). כדאי לעטוף במגבת מטבח ולהניח על האזור הכואב.
מומלץ לשכב עם הכרית ולהרפות את הגוף למשך 15-20 דקות. ניתן לשלב נשימות עמוקות שעוזרות להרפיה והורדת כאבים.
לאחר מכן אפשר גם לעשות עיסוי עצמי לשרירים התפוסים ולבצע תנועות רכות למתיחה עדינה של האזור הכואב.
בכל מקרה הקשיבו לגוף שלכם ולמה שמתאים לכם.
הכריות בהן אנו משתמשות הן של חברת "כר חם". את הכרית תוכלו לקבל ישירות מאתנו (תלוי באזור מגורים – צרו איתנו קשר) או להזמין אותה ישירות מהחברה ואז תשלח לכם בדואר או עם שליח. בכדי לקבל הנחה, אל תשכחו לציין ש SOL פיזיותרפיה המליצו לכם עליה http://www.kar-ham.co.il/
חורף חמים ונעים ומשוחרר מכאבים
אורנה הפיזיותרפיסטית
SOL PhysYouTherapy
בלינק קצת על מי אנחנו וחשוב לזכור מדובר בהמלצות כלליות

תגובות

שם

ויטמינים ותוספי מזון,6,פעילות גופנית למבוגרים החדשים,29,פעילות מנטלית למבוגרים החדשים,12,רפואה מונעת,41,
rtl
item
BliGil - בריאות: חילופי עונות וכאבים, מה אפשר לעשות? מאת SOL
חילופי עונות וכאבים, מה אפשר לעשות? מאת SOL
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoMzFq0Bcnd8fXsxAAGK5XRX44kNEKRsXKFa4aygKsU3mLcl1uJjwQFGHkCDJxFEduBnb03aEKGncqfoITvFD85JrdTvg-u2RiHF22a39h2oxKR7jY8dxZtDzGrHRvDg07ZVkUz0VYIK4/s1600/ache-adult-.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoMzFq0Bcnd8fXsxAAGK5XRX44kNEKRsXKFa4aygKsU3mLcl1uJjwQFGHkCDJxFEduBnb03aEKGncqfoITvFD85JrdTvg-u2RiHF22a39h2oxKR7jY8dxZtDzGrHRvDg07ZVkUz0VYIK4/s72-c/ache-adult-.jpg
BliGil - בריאות
http://health.bligil.co.il/2018/10/blog-post_31.html
http://health.bligil.co.il/
http://health.bligil.co.il/
http://health.bligil.co.il/2018/10/blog-post_31.html
true
6951274216417512926
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק נכתב על ידי Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy