--> מה הגוף שלי לימד אותי על עצמאות, מאת SOL | BliGil - בריאות

מה הגוף שלי לימד אותי על עצמאות, מאת SOL

יום עצמאות שמח לכולם, זה יום מיוחד עם הרגשה של חופש, שלווה בטחון וגאווה. רציתי לשתף אתכם בעוד סוג של עצמאות אישית חשובה. אז הכל התחי...


יום עצמאות שמח לכולם, זה יום מיוחד עם הרגשה של חופש, שלווה בטחון וגאווה.

רציתי לשתף אתכם בעוד סוג של עצמאות אישית חשובה.
אז הכל התחיל ביום ראשון בבוקר לפני שבועיים, הזזתי את כסא אופני הכושר, תנועה כל כך פשוטה. התכופפתי משכתי והרגשתי כאב חד מפלח את צד שמאל גב ורגל. אויי אויי חשבתי לעצמי. לרגע נבהלתי שאני חוזרת לפריצת הדיסק שלי לפני 5 שנים עם הכאב הנורא בגב וברגל והמוגבלות. לא יכולתי לזוז, לא לשבת ובטח לא לעבוד. למרות שאני פיזיותרפיסטית לקח לי אז כמה חודשים לחזור לעצמי.

למרות הבהלה הראשונית והטבעית התחלתי מיד לנשום (כי זה מה שהרגלתי את עצמי לעשות בשנים האחרונות בכל פעם שמופיע כאב או משהו מלחיץ) ואז אמרתי לעצמי : את יודעת מה לעשות. רגע , תנשמי כמה נשימות , תרפי את השרירים שמיד התחילו להתכווץ, תזדקפי ותתחיל לעשות תנועות עדינות עם האגן והגוו והכתפיים .

מאותו רגע ובמשך כמה ימים הכאב היה שם פשוט ליווה אותי , הוא היה שם כשנכנסתי ויצאתי מהאוטו, כשקמתי מהמיטה בבוקר, כשרחצתי כלים, כשהרמתי שקית קניות וגם כשצחצחתי שיניים. הוא הטריד אבל לא הפחיד!!!!

ואני כל הזמן זזתי, בעדינות ברכות עם הקשבה ניסיתי לשבת כמה שפחות, עשיתי נשימות ומדיטציה, הלכתי לשיעור הצ'י קונג שלי כי הרגשתי שיקל עליי והוא באמת הקל. שכבתי עם כרית חימום ועשיתי תרגילי תנועה תוך כדי השילוב של כל הדברים ממש ממש שחרר את הכאב. אחרי כמה ימים הכאב חלף.

הפעם בניגוד להתקף הראשון בו טופלתי וטפלתי בכל מיני שיטות והרבה, הרגשתי שאני יכולה להתמודד לבד, בלי כדורים, בלי טפולים רק עם הקשבה לגוף נשימה ותנועה.
אז מה בעצם השתנה מאז להיום ? האמת שהמון.

מאז אותו כאב גב ראשון , שמתי לב לגוף, פיתחתי מודעות, תרגלתי וחקרתי את הנושא לעומק גם התנסתי וגם קראתי מה אומרים המחקרים מה אומרים אנשי הטפול השונים.

בשורה התחתונה זה אפשרי להיות עצמאית בהתמודדות עם הכאב שבא והולך.

אני יכולה וגם אתם.

מוזמנים לדף הפייסבוק שלנו
וגם להצטרף לתוכנית שמתחילה את הדרך לעצמאות פרטים בדף הפייסבוק שלנו
שלי, אורנה וליזה פיזיותרפיסטיות,
צוות סול פיזיותרפיה SOL PhysYouTherapy
בלינק קצת על מי אנחנו וחשוב לזכור מדובר בהמלצות כלליות

תגובות

שם

ויטמינים ותוספי מזון,6,פעילות גופנית למבוגרים החדשים,29,פעילות מנטלית למבוגרים החדשים,12,רפואה מונעת,41,
rtl
item
BliGil - בריאות: מה הגוף שלי לימד אותי על עצמאות, מאת SOL
מה הגוף שלי לימד אותי על עצמאות, מאת SOL
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisPkJtJ57q02tWQgkWEtiT5cL-_AG0DQ6rNC6igdFxG9z54rafFzdWiAaD3WBa9AfAleFKv98yIZO2ai23aRLIxbXZ2gwdBKKht990ZBhlreqW-RGclKR4lKA-vRGUcSgZVIllKoNb84o/s1600/indipendent.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisPkJtJ57q02tWQgkWEtiT5cL-_AG0DQ6rNC6igdFxG9z54rafFzdWiAaD3WBa9AfAleFKv98yIZO2ai23aRLIxbXZ2gwdBKKht990ZBhlreqW-RGclKR4lKA-vRGUcSgZVIllKoNb84o/s72-c/indipendent.jpg
BliGil - בריאות
http://health.bligil.co.il/2019/05/blog-post.html
http://health.bligil.co.il/
http://health.bligil.co.il/
http://health.bligil.co.il/2019/05/blog-post.html
true
6951274216417512926
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק נכתב על ידי Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy