--> השתלת שיניים ביום אחד, מאת ד"ר ישראל בק | BliGil - בריאות

השתלת שיניים ביום אחד, מאת ד"ר ישראל בק

הטכנולוגיה, המדע והרפואה המתקדמת הביאו לכך שהיום ניתן בקלות ובמהירות להחליף שיניים פגועות ופגומות בשתלים דנטאליים דמויי שן, ביום אחד ועם ...


הטכנולוגיה, המדע והרפואה המתקדמת הביאו לכך שהיום ניתן בקלות ובמהירות להחליף שיניים פגועות ופגומות בשתלים דנטאליים דמויי שן, ביום אחד ועם כמה שפחות תופעות לוואי וכאבים.

רוב המקרים המצריכים עקירה והשתלה הם כאשר ישנה פגיעה משמעותית בשן אחת או יותר ויש צורך להחליפה. (תאונת עבודה, תאונת דרכים, פגיעות קרב ועוד). 
מצב נוסף הדורש השתלה הוא כאשר ישנה הזנחה חמורה בשיניים כזו שגורמת להיווצרות זיהומים ודלקות שלא מאפשרות טיפול אחר ויש צורך לעקור את השיניים החולות ולהשתיל חדשות במקומן. 
גורם נוסף הוא הגיל, עם השנים שכבת האמייל המגנה על השן נהיית דלילה יותר והשיניים נחלשות באופן טבעי. תהליך ההזדקנות פוגע בטיב השן- הן מאבדות את המראה הטבעי שלהן ועלולות אף להפריע למצב של דיבור ואכילה.

השתלת שיניים משמשת כפיתרון הטוב ביותר כיום למצבים בהם ישנה פגיעה או מחלה משמעותית שפוגעת בתפקוד שרירי הלסת והשיניים . ניתן לבצע השתלת שיניים בשיטה הקלאסית שכוללת הפסקה בין ביצוע שלב אחד לשני, בשיטה הקלאסית ממתינים לאחר כל אחד מהשלבים לתקופה ארוכה של מספר חודשים, המתנה שמיועדת לתת לעצם הלסת לצמוח ולכסות את השתל בצורה הטובה ביותר. מדובר בשיטה ארוכה יחסית אך בטוחה למדי כאשר היתרונות הבולטים הוא אפשרות ההחלמה בין שלב לשלב, והתחזקות העצמות. שיטה זו מתאימה בעיקר למטופלים מבוגרים ולמטופלים בעלי עצמות לסת חלשות במיוחד.

בשיטה החדשה ניתן לבצע השתלת שיניים בשיטה חד יומית, בה כל השלבים מבוצעים בבת אחת ביום אחד במהלך טיפול אחד - שיטה זו תופסת יותר ויותר תאוצה ומתאימה ליותר ויותר מטופלים, אף למטופלים החולים במחלות מערכתיות ונחשבים לקבוצת סיכון. הטכנולוגיה החדישה המתקדמת הקיימת במרפאות שיניים חדישות, מאפשרת לבצע עקירה של השן, ביצוע צילומים ולקיחת מידות, הכנת השתלים המתאימים והשתלתם ללא המתנה. והכל ביום אחד. 
היתרונות ברורים - אין צורך בהמתנה, ההשתלה מבוצעת במרפאת הרופא תחת הרדמה מקומית וניתן להשתחרר מיד לאחר התהליך עם מינימום כאבים ומינימום תופעות לוואי.

הרופא, מומחה לשיקום הפה מחליט על סוג, מיקום וכמות השתלים בלסת. השתלים הדנטאליים בהם הרופא משתמש עשויים מטיטניום ובנויים בצורת שורש על מנת שיהיה ניתן להחדירם לעצם הלסת במקום השורש של השן שנעקרה. 
השיטה מתאימה בעיקר למטופלים צעירים ובריאים בעלי עצמות לסת חזקות. במקרה כזה אין צורך להמתין שעצמות הלסת תצמחנה מחדש סביב השתל וישנה אפשרות לבצע את כל השלבים בזה אחר זה. גם אצל מטופלים מבוגרים או חולים במחלות מערכתיות (כגון מחלות לב שונות או סוכרת) מדובר באופציה עדיפה כל עוד מצבו הבריאותי ומצב השיניים מאפשר את הטיפול, ואין צורך להמתין להחלמת המקום וצמיחתן המחודשת של עצמות הלסת. 

מומלץ לבצע את ההשתלה מתחילתה ועד סופה אצל רופא שיניים מומחה במרפאה מוכרת בעלת הידע והציוד הנדרש ולא להתפתות לבצע עקירות והשתלות במרפאות המציעות מבצעים מיוחדים ומפתים.

ד"ר ישראל בק - המרכז לרפואת שיניים מתקדמת.
https://www.facebook.com/israell.beck/

תגובות

BLOGGER: 1
Loading...
שם

ויטמינים ותוספי מזון,6,פעילות גופנית למבוגרים החדשים,29,פעילות מנטלית למבוגרים החדשים,12,רפואה מונעת,41,
rtl
item
BliGil - בריאות: השתלת שיניים ביום אחד, מאת ד"ר ישראל בק
השתלת שיניים ביום אחד, מאת ד"ר ישראל בק
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjV9EiLErXnRg4Go9D7yGKiXN2tzOMh1SodjC9oymXQIva0GnKX1KRaNQEU9jKcZlK0es2lPtt6vk3oD_No-w3YN4SvXY4_OjhUOY-Sdu14T2fPk3MkeGPjm_K3mS7hn6mF6i3aepDDPDY/s1600/%25D7%2597%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259A.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjV9EiLErXnRg4Go9D7yGKiXN2tzOMh1SodjC9oymXQIva0GnKX1KRaNQEU9jKcZlK0es2lPtt6vk3oD_No-w3YN4SvXY4_OjhUOY-Sdu14T2fPk3MkeGPjm_K3mS7hn6mF6i3aepDDPDY/s72-c/%25D7%2597%25D7%2599%25D7%2595%25D7%259A.jpg
BliGil - בריאות
http://health.bligil.co.il/2019/06/blog-post_24.html
http://health.bligil.co.il/
http://health.bligil.co.il/
http://health.bligil.co.il/2019/06/blog-post_24.html
true
6951274216417512926
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק נכתב על ידי Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy