--> הפחתת מתח בעזרת יוגה ומדיטציה - מיינדפולנס, מאת סמנטה קלייטון | BliGil - בריאות

הפחתת מתח בעזרת יוגה ומדיטציה - מיינדפולנס, מאת סמנטה קלייטון

בעולם המהיר בו אנו חיים נחוצים לכל אחד מאיתנו טכניקות וכלים על מנת לאזן את המתח והלחץ של העבודה והחיים.  מיינדפולנס - מודעות קשובה הוא מצב מ...


בעולם המהיר בו אנו חיים נחוצים לכל אחד מאיתנו טכניקות וכלים על מנת לאזן את המתח והלחץ של העבודה והחיים. 
מיינדפולנס - מודעות קשובה הוא מצב מנטלי שמושג על ידי מיקוד המודעות ברגע הנוכחי תוך הכרה וקבלה רגועה של הרגשות, המחשבות והתחושות הגופניות. משמש גם כטכניקה טיפולית ותורם לשיפור תסמיני דיכאון, חרדה ואפילו משפר כישורים קוגניטיביים. 
מחקרים הוכיחו שמדיטציה ויוגה מעודדות מיינדפולנס משפרות את הריכוז והמיקוד ומקלות מתחים. 
 לדברי סמנתה קלייטון מנהלת בכירה, ראש מחלקת חינוך גופני בהרבלייף העולמית, "כדאי להירגע מידי יום עם שגרת תרגילי יוגה פשוטים, המנקים את המחשבה ומקנים תועלות בריאותיות רבות כגון: האטת קצב הלב, האטת הנשימה, הורדת לחץ הדם, הגברת זרימת הדם למעיים, התמקדות בהווה והתוצאה – רגיעה והרפיה. 
מספיקות 20 דקות של זמן שקט פעם או פעמיים ביום. זכרו שמדיטציה היא אימון, ממש כמו יוגה. יש לתרגל כדי לחוות את ההשפעות המרגיעות.

" קלייטון מנדבת 5 כללי עשה ואל תעשה פשוטים במדיטציה: 

 •עשו: התרחקו מכל הסחות הדעת: טלפונים, מסכים וחללים רועשים. הרחיקו את הכיסא המשרדי מהמסך או סגרו את דלת חדר השינה בבית.
אל תעשו: אל תחשבו שאתם זקוקים למקום שקט ומבודד כדי לתרגל מדיטציה. בעולם האמיתי, למצוא מקום שקט לחלוטין הוא משימה כמעט בלתי אפשרית. 

 •עשו: שבו/שכבו במקום נוח בו תרגישו רגועים. השאירו את העיניים פקוחות או עיצמו אותן - מה שמרגיש נכון. 
אל תעשו: אל תחשבו שאתם זקוקים לציוד מיוחד (מחצלת יוגה, לבוש, שמיכה) מדיטציה ניתן לתרגל בכל מקום וזמן, גם אם לרגע מהיר מתפנים ומתרגלים. 

 •עשו: התמקדו בנשימה. הרגישו את האוויר נכנס ויוצא. היו מודעים לנשימתכם ולאופן בו היא גורמת לכם להרגיש.
אל תעשו: אל תאלצו את עצמכם להתחיל לנשום באופן מיוחד למשל נשימה דרך הבטן או האף. בהתחלה זה עלול לשעמם או לגרום לסחרחורת. על טכניקת נשימה תתחילו לעבוד לאחר שתרגישו נוח במדיטציה. 

עשו: הפנו את המיקוד ממחשבות כלליות שלכם בחזרה לנשימה.
אל תעשו: אל תחשבו שלילי, כאשר רשימת מכולת או מטלות מתגנבת למחשבותיכם חיזרו לנשימות.
 
עשו: חיזרו על מילת מפתח אחת או שתיים (מנטרה) שעוזרות לכם להיתרכז ולהירגע או משרה תחושת נוחות ורווחה.
אל תעשו: אל תכינו רשימת הצהרות/ יעדים למחשבה או לחזרה בקול.  

תגובות

שם

ויטמינים ותוספי מזון,6,פעילות גופנית למבוגרים החדשים,29,פעילות מנטלית למבוגרים החדשים,12,רפואה מונעת,41,
rtl
item
BliGil - בריאות: הפחתת מתח בעזרת יוגה ומדיטציה - מיינדפולנס, מאת סמנטה קלייטון
הפחתת מתח בעזרת יוגה ומדיטציה - מיינדפולנס, מאת סמנטה קלייטון
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBvhhAAuexvP5mNB7MRm53iXPtV_I62_TFI8Ae-qfMqC_oouauQzolNC68DKB2QlS8eJXlhnMDvOOFeYPe4PYSt64mcQynH3YkcSiEO62r7ecUaCIwNpsLGq_SzwAVIAhbMaqk99ZXwcQ/w800-h501/meditation.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBvhhAAuexvP5mNB7MRm53iXPtV_I62_TFI8Ae-qfMqC_oouauQzolNC68DKB2QlS8eJXlhnMDvOOFeYPe4PYSt64mcQynH3YkcSiEO62r7ecUaCIwNpsLGq_SzwAVIAhbMaqk99ZXwcQ/s72-w800-c-h501/meditation.jpg
BliGil - בריאות
http://health.bligil.co.il/2020/08/blog-post.html
http://health.bligil.co.il/
http://health.bligil.co.il/
http://health.bligil.co.il/2020/08/blog-post.html
true
6951274216417512926
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק נכתב על ידי Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy